ESZA Kht. akadálymentes web oldalaink
Keresés o.k.
Kezdőoldal Állásajánlatok Pályázó tájékoztató EPER NCA
ESZA Kht. ESZA Kht. kezdooldal Uniós programok Hazai programok ESZA Kht. kezdooldal Uniós programok Hazai programok
ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
: ESZA KHT.
A szervezetről
Elérhetőségeink
Rendezvények
Állásajánlatok (0)
Hírlevél
Közérdekű adatok
: UNIÓS PROGRAMOK
Hírek
Az uniós támogatáspolitika
Pályázatok
Jogszabályok, dokumentumok
Gyakran ismétlődő kérdések
: HAZAI PROGRAMOK
Hírek
Pályázati felhíváskereső
Pályázati projektkereső
Partnerkereső
Dokumentumok
Fórum
Gyakran ismétlődő kérdések
Internetes pályázatkezelő
  rendszer
Online ügyfélszolgálat
bejelentkezés
email cím
jelszó
Regisztráció
Elfelejtette a jelszavát?

: Együttműködő
partnereink

Új Magyarország Fejlesztési Terv

Magyaroszag.hu

Szociális és Munkaügyi Minisztérium

EU

Az ESZA Kht. Minőségpolitikája

Az ESZA Kht. hosszú távú célja egy olyan szervezet kialakítása, amely hatékony, átlátható és megbízható módon, a legjobb európai gyakorlatot követve képes megvalósítani a hazai humánerőforrás-fejlesztési programokat, a Tulajdonosok és a kedvezményezettek maximális megelégedettsége mellett, és képes az így felhalmozódott tudást folyamatosan a fejlődés szolgálatába állítani és szolgáltatásai révén minél szélesebb körben kamatoztatni. Az ESZA Kht. átfogó célja ennek révén az Európai Szociális Alap hazai befogadó intézményrendszerének fejlesztése, és hozzájárulás a teljesítményre ösztönző, az egyéni értékeket jól hasznosító munkahelyek kialakulásához.

Eme átfogó célok megvalósítása érdekében a 2006-2008-as időszakban konkrét célunk:

  • a szervezeten belüli emberi erőforrások magas minőségének elérése és folyamatos megújítása, a dinamizmus és a motiváltság fejlesztése;

  • a szervezeten belül felhalmozódott szaktudás és tapasztalat megtartása és kiaknázása, hasznosítása;

  • a végrehajtási, menedzsment funkciókat támogató és hatékonyan működő optimális szervezeti-működési keretek megvalósítása, a legjobb európai gyakorlat, modellek és módszertan megismerése;

  • a végrehajtáshoz kötődő kapcsolatrendszer hatékony kiépítése, és a kedvezményezettek minél jobb tájékoztatását és kiszolgálását segítő PR és kommunikációs rendszer kiépítése;

  • az ESZA Kht.-ben felhalmozódó információ hathatós kiaknázását, és a szervezeten belüli kommunikációt támogató menedzsment rendszerek fejlesztése és infrastrukturális támogatása;

  • Ezen átfogó célok évenkénti, folyamatonkénti lebontása, illetve éves minőségcélként való meghatározása;

  • Az MSZ EN ISO 9001:2001 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer működtetése.

A középtávú célkitűzések megvalósítása során kiemelt figyelmet fordítunk egyes olyan horizontális alapelvekre, amelyek alkalmazása elengedhetetlen valamennyi fejlesztési és működési tevékenység folyamán:

  • valamennyi fejlesztési és működési tevékenységhez, és ezen belül is különösképpen a humán erőforrások fejlesztéséhez és menedzsmentjéhez kapcsolódóan biztosítani kell a nemek közötti esélyegyenlőséget, az egyenlő elbánás elvét és a diszkrimináció-mentességet;

  • átfogó jelleggel, de kiemelten az emberi erőforrásokhoz kapcsolódóan törekedni kell a minél teljesebb fokú méltányosság érvényesítésére;

  • minden tevékenység megtervezése és végrehajtása során a minél magasabb fokú hatékonyságot kell elérni, amely hatékonyság valamennyi erőforrással való ésszerű gazdálkodást jelent, a pénzügyi erőforrások és az ezekhez kapcsolódó költséghatékonyság mellett a fizikai és humán erőforrások átgondolt felhasználását, és kiemelten a természeti és környezeti erőforrások tudatos megóvását.


Minőségpolitikai céljaink elérése érdekében az alábbi üzletviteli alapelveket követjük:

Megbízói és partnerközpontúság
A Megbízók igényeinek megfelelő szolgáltatást nyújtunk. Partnereink igényeit folyamatosan figyelemmel kísérjük. Szolgáltatásunk minőségét partnereink igényeihez mérten fejlesztjük.

Minőségirányítás és folyamatos fejlesztés
Szolgáltatásaink magas színvonalát minden körülmények között biztosítjuk. Társaságunk kialakította, bevezette, és folyamatosan fejleszti az MSZ EN ISO 9001:2001 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerét. Tudományos ismereteinket, gyakorlati szakértelmünket folyamatosan bővítjük. Belső folyamatainkat tervezzük és rendszeresen fejlesztjük.

Erőforrások
Munkatársaink és alvállalkozóink kiválasztásának alapja a legmagasabb szintű szakmai felkészültség és rátermettség, ezért ők teljes bizalmunkat élvezik. Folyamatosan gondoskodunk munkatársaink képzettségének magas szintjéről. Erőforrásaink fejlesztését az elvállalt megbízások kifogástalan teljesítésének szolgálatába állítjuk.

ISO 9001:2000 tanúsítvány (magyar) »

ISO 9001:2000 tanúsítvány (angol) »

Impresszum Adatvédelem Technikai ajánlások Jogi nyilatkozat

A honlap az Európai Unió és a Magyar Állam társfinanszírozásával készült.